x تبلیغات
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

 

 
با توجه به ميزان دسترسي امروز مردم به اينترنت، اگر به شما بگويم تعداد افرادي كه هر روز آنلاين مي‌شوند بيشتر از تصور شماست و روز به روز هم به آن اضافه مي‌شود، باور مي‌كنيد؟
 
 
در واقع، طبق تحقيقات جهاني، استفاده “ثابت” از اينترنت در ميان بزرگسالان فقط در سه سال گذشته ۵ درصد افزايش داشته است. اين افزايش استفاده از اينترنت باعث شده كه نوع خريد مردم نيز از خريدهاي فيزيكي و حضوري به خريد آنلاين تغيير كند.
 
 
در اين ميان اين بازاريابي بوده است كه در هر دو نوع خريد ارتباط شما را با مخاطبان و مشتريان حفظ كرده است و راهي براي فروش بيشتر شما بوده است. امروزه مفهوم بازاريابي با قديم فرق كرده است و بستري به اسم اينترنت محلي است كه كسب و كارها به دنبال فروش و معرفي برند خود هستند.
 
 
ديجيتال ماركتينگ يا همان بازاريابي ديجيتال به هر شكلي از بازاريابي كه به صورت آنلاين انجام مي‌شود، گفته مي‌شود.
 
 
در بسياري از شركت‌ها و سازمان، ديجيتال ماركتينگ به عنوان يك روش واقعاً موثر براي جذب، تعامل و همچنين فروش آنلاين، استفاده مي‌شود. اما هستند كساني كه هنوز هم سوالات زيادي در مورد بازاريابي ديجيتال دارند و دوست دارند تا بيشتر درباره اين مفهوم بدانند. بنابراين، تصميم گرفتيم به سؤال تمام آنها پاسخ دهيم. بنابراين، تعريف ديجيتال ماركتينگ چيست؟
 
 
ديجيتال ماركتينگ چيست؟
 
 
 
ديجيتال ماركتينگ شامل تمام فعاليت‌هاي بازاريابي مي‌شود كه از طريق بستري به نام اينترنت صورت مي‌پذيرد. مشاغل از كانال‌هاي ديجيتال مانند موتورهاي جستجو، شبكه‌هاي اجتماعي، ايميل و ساير وب‌سايت‌ها براي ارتباط با مشتريان فعلي و احتمالي خود استفاده مي‌كنند.
يك ديجيتال ماركتر ممكن است بگويد كه ديجيتال ماركتينگ و بازاريابي درونگرا مفاهيم يكساني دارند، اما در اصل تفاوت‌هاي جزئي در اين دو وجود دارد.
 
 
 
 
نقش ديجيتال ماركتينگ در شركت‌ها چيست؟بازاريابي سنتي معمولا به اين صورت است كه تبليغات به صورت چاپي، ارتباط تلفني با مشتريان يا به صورت فيزيكي و حضوري انجام مي‌شود، اما نقطه مقابل آن بازاريابي ديجيتال كاملا به صورت آنلاين و الكترونيكي رخ مي‌دهد. اين بدان معناست كه شركت‌ها و برندها امكانات بسيار بيشتري براي دسترسي به مشتريان بيشتر از جمله ايميل، ويدئو، شبكه‌هاي اجتماعي و موتورهاي جستجو در اختيار دارند.
 
 
 
 
در تمام مراحل ديجيتال ماركتينگ (Digital Marketing) آگاهي از برند حرف اول و آخر را مي‌زند و يك اصل به شمار مي‌آيد. در دنياي آنلاين امروز، تمام كسب و كارها وب‌سايت دارند و داشتن وب‌سايت را از واجبات كسب و كار خود مي‌دانند. حتي اگر وب‌سايت نداشته باشند، سعي مي‌كنند تا در شبكه‌هاي اجتماعي يا ديگر كانال‌ها حضور پررنگي داشته باشند. محتواي ديجيتال و بازاريابي آن به قدري در ميان كسب و كارها رايج است كه اكنون مصرف كنندگان از كسب و كارها انتظار دارند تا يكي از ابزارها ديجيتال را در اختيار داشته باشند و بسياري از كسب و كارها اين ابزارها را راهي براي جلب اعتماد مشتري مي‌دانند.

طراحی سایت

 طراحی سایت

 
 
امروزه برای رشد در فضای مجازی و رونق کسب و کار خود نیاز است تا سایت مرتبط با صنف کاری خود را راه اندازی نمایید. شما میتوانید خود را به صورت حرفه ای و یا به صورت بسیار ساده در این فضا نمایان سازید. این بستگی به دید شما دارد . بسیاری از افراد فکر میکنند با یک قالب آماده میتوانند با رقبای خود دست و پنجه نرم کنند . باید عرض کنم که کاملا در اشتباه می باشند
 
 .
 
یک موضوع که برای ما بسیار جالب است و شما نیز با آن رو به رو شده اید این است. افراد زیادی هستند که در صنف مشاوره املاک فعالیت دارند و برای خود دفتری بسیار شیک تهیه کرده اند. شاید هزینه ای که برای آن دفتر لحاظ کرده اند خارج عرف هم باشد اما اینکار را با کمال میل انجام میدهند .
 
حال حاظر نیستند برای طراحی سایت املاک خود هزینه نمایند . چرا که این فضا را بدرستی نشناخته اند و نمیدانند که اگر در اینترنت محبوب شوند . درآمد بسیار بالاتری از آن دفتر به اصطلاح لاکچری خود دارند . از طرفی متقاعد کردن این افراد هم کار بسیار دشواری است چرا که فکر میکنند ما در حال به اصطلاح بازارگرمی هستیم . امیدواریم که این فرهنگ در بین ما نیز گسترش یابد
 
 
 .
 
معیار شرکت طراحی سایت معتبر
یک مسئله ای که باید به آن توجه نمایید آن هم این است که سعی نمایید. سفارش طراحی وب سایت خود را به افراد ناشناس نسپارید. شما اگر به این مسئله واقف باشید که میتوانید از طریق همین سایت کسب درآند بالای داشته باشید. این امر را به افراد متخصص واگذار خواهید نمود امروزه در کشور ما ایران شرکت های زیادی هستند که در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند .
 
برای یافتن این شرکت ها میتوانید با کمی تلاش به نتیجه مطلوب خود برسید . رقابت بین این شرکت ها بسیار زیاد میباشد . برای درک بهتر این موضوع میتوانید با یک جستجوی ساده در گوگل پی به این مطلب برسید . این موضوع را بدانید که شرکت های که در این زمینه فعالیت میکنند حتما ثبت شده باشند .
 
یکی دیگر از مواردی که باید در نظر بگیرید نمونه کارهای موفق میباشد . یکی از مسائلی که امروزه بسیار باب شده است سئو سایت میباشد . چرا که تازه افراد دارند به این موضوع پی میبرند . ما یک نکته را به شما پیشنهاد میکنیم ، شرکتی که ادعای سئو سایت دارد خود کجای نتایج قرار دارد .
 
ما به شما این اطمینان را میدهیم چنانچه طراحی سایت خود را به ما واگذار نمایید . با ارائه بهترین نمونه سایت ها شما را در نتایج یک گوگل قرار داده و نرخ درآمد شما را از طریق فضای مجازی افزایش دهیم . ما برای همیشه در کنار شما خواهیم بود و شما را یاری خواهیم نمود .
 
 
قبل از هر چیز مشاوره کنید
امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی مردم بر این واقف هستند که تمام سوالات خود را از طریق وب دریافت نمایند. کاملا درست است شما هر سوالی را در ذهن خود خلق میکنید میتوانید جواب خود را از فضای وب استخراج کنید. دیجیتال مارکتینگ هم مستثنا نیست. چرا که رقابت در این زمینه بسیار بیشتر از کار در دنیای واقعی است. ما به شما پیشنهاد میکنیم قبل از اینکه سفارش طراحی سایت خود را نهایی کنید حتما با متخصصان این امر مشورت های خود را داشته باشید. 
 
متاسفانه بسیاری از شرکت های معتبر که طراحی سایت در تهران با وضعیت اقتصادی کنونی شما اقدام به مشاوره با این افراد را انجام میدهید. ولی مشاوران آن شرکت برای آنکه پروژه شما را دریافت نمایند اقدام به مشاوره های ناصادقانه میکنند تا به هر صورت که شده پروژه طراحی سایت و یا سئو سایت شما را دریافت نمایند. ما به شما این اطمینان را میدهیم که مشاوران ما با صداقت کامل شما را نسبت به اهدافی که معرفی میکنید،نزدیک تر کنند.
 
 

سئو سایت قالیشویی

طراحی و سئو سایت قالیشویی
 
فضای سنتی شستن فرش و قالی در خانه های قدیمی در ذهن همه ما وجود دارد اما امروزه توسعه آپارتمان نشینی، رویکرد قالیشویی را تغییر داده است. امروزه امکان شستن فرش در محیط آپارتمانی از بین رفته و کارخانه های قالیشویی پا به میدان گذاشته اند. اهمیت قالیشویی در ایرانیان به واسطه زبانزد بودن در تمیزی بسیار زیاد است. خوشبختانه مکانیزم قالیشویی در کارخانه‌های قالیشویی به واسطه استفاده از دستگاه‌های مجهز، فرچه های گرد و چرخشی، استفاده از مواد شوینده مخصوص، ابزار دسترسی به همه نقاط فرش و رعایت اصول لازم برای شستشوی فرش‌های آسیب دیده آبگیری توسط دستگاه پیشرفته به بهترین نحو انجام می شود.
 
 
چرا طراحی سایت برای قالیشویی؟
در گذشته افراد برای اعتماد به یک کارخانه قالیشویی از همسایه ها و سایر آشنایان سوال می‌پرسیدند و هدفشان شستشوی تمیز بود به طوری که به فرش آسیبی وارد نشود. امروزه محبوبیت خدمات آنلاین به همه ثابت شده است و سایت های ساخته شده قالیشویی با هدفمندی مشخصی توانسته‌اند مشکلات روش های سنتی قبلی را به حداقل برسانند. در ساخت سایت قالیشویی انواع خدمات مربوط به نوع شستشو، فرآیند خشک کردن و همینطور روش‌های حمل و نقل بر اساس نوع خدمات دسته‌بندی می‌شود.
 
مقایسه روش‌های سنتی بازاریابی با روش‌های نوین و تجارت الکترونیک
روش‌های بازاریابی از ده سال گذشته تا به امروز به شدت دچار تغییر شده است. دیگر مشتریان علاقه‌ای به سختی خدمات ندارند و راحتی برایشان اولویت زیادی دارد. امروزه روش‌های تجارت الکترونیک جای روش‌های سنتی را گرفته است. 4 گروه از روش‌های تجارت الکترونیک وجود دارد. روش B2C یا بنگاه به مشتری که در آن پارامتر بنگاه محصول یا خدمات خود را به مشتری نهایی می‌فروشد. در این روش چرخه فروش بسیار کوتاه است. روش B2B یا بنگاه به بنگاه که بنگاه محصول یا خدمت خود را سایر کسب و کارها ارائه می دهد. مدل سوم با عنوان C2B مشتری به بنگاه است و قرار است که محصول یا خدمات به شرکت‌ها فروخته شود. چهارمین مدل C2C است که در واقع مدل مشتری به مشتری بوده و قرار است که افراد برای تبادل محصول و خدمات به هم متصل شوند. روش‌های نوین تجارت الکترونیک امروزه توانسته از رویکرد مستقیم به مصرف کننده یا Direct to consumer استفاده نماید و وب سایت‌هایی که در این زمینه هستند کمک شایانی به این روش کرده اند. ما در آکادمی طراحان با طراحی سایت حرفه ای برای اشخاص، شرکت ها و سازمان ها از این روش های نوین استفاده کرده و با بروز ترین تکنولوژی ها به آنها یاری می رسانیم
 
 
 انجام خدمات سئو
در راه اندازی سایت قالیشویی تنها نکته‌ی حائز اهمیت اصول و امور طراحی نیست بلکه سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که هنگامی که کاربر شروع به جستجو کرد،  سایت قالیشویی شما را در صدر نتایج ببیند. هرچه اصول و قوانین سئو سایت قالیشویی بهتر پیاده سازی شود امکان دیده شدن توسط مخاطبان بیشتری برای شما فراهم می‌شود که این امر به تدریج مشتریان شما را بیشتر و بیشتر کرده و شما روز به ‌روز شناخته تر خواهید شد. تیم دیجیتال مارکتینگ و توسعه وب آکادمی طراحان با رعایت اصول سئو سایت شما را بهینه سازی کرده که این امر موجب افزایش مشتریان شما خواهد شد.

مشاور طراحی سایت

 مشاوره طراحی سایت یکی از کارهای مهم، تاثیرگذار، هزینه‌بر و چالش‌برانگیز است. بدون مشاوره در این زمینه حتی اگر مجری سایت شما شرکت مایکروسافت هم باشد ممکن است مسیر درست طی نشود. مشاوره در این مورد بخصوص یعنی تبادل اطلاعات و همفکری. اطلاعاتی که زمینه‌ساز تصمیم‌های بهتر، مسیرهای کوتاه‌تر و هزینه‌های کمتر می‌شود. قبل از راه‌اندازی هر کار مهمی مشورت کنید خصوصا ساختن یک سایت خوب. این مطلب نگاهی است به روش درست و اصولی مشورت با اهالی فناوری در رابطه با راه‌اندازی سایت.

 
چرا باید قبل از شروع طراحی سایت مشاوره بگیرید؟
مشاوره بگیرید تا چرخ را از اول اختراع نکنید. طراح سایت ساختن سایت را می‌داند اما شما را نمی‌شناسند. او در مورد صنعت، حوزه کاری، نگرش‌ها، مشکلات، انتظارات و حتی بودجه اطلاعات دقیقی ندارد. بنابراین بدون مشاوره چیزی خلق خواهد شد که ممکن است چکش‌کاری آن به قیمت دوباره ساختنش بینجامد. پس اولین فایده مشاوره شناخت کافی مجری از روند چیزی است که شما قرار است در سایت خود عرضه یا ارائه کنید.
 
مشاوره برای زمان و هزینه
مشاوره بگیرید تا بتوانید بر روی زمان‌بندی و منابع خودتان برنامه‌ریزی کنید. برآورد‌ هزینه سایت و همچنین تعرفه‌های قیمت‌گذاری که روی اینترنت هست تا حدود زیادی کلی است و بیشتر مشتریان را در سه تا پنج گروه دسته‌بندی می‌کند که ممکن است نیاز شما در هیج یک از این دسته‌ها نباشد. مشاوره خوب و اصولی کمک می‌کند تعرفه دقیق سایت خودتان را بتوانید محاسبه کنید. همچنین زمان‌بندی اجرا ممکن است کمتر یا بیشتر از چیزی که واقعیت دارد ارزیابی و توافق شود که مشاور می‌توند این خطا را نیز به حداقل برساند.
مشاوره برای کاهش اشتباهات
تجربه نشان داده که اکثر تعارض‌های بین مشتری و کارفرما به دلیل عدم شناخت طرفین از شرایط یکدیگر و در نتیجه ذهنیت‌های مبهم طرفین نسبت به یکدیگر ایجاد می‌شود. قراردادها و توافق‌های حقوقی اگرچه در جریان هر کاری که دو یا چندطرف در آن درگیر هستند می‌تواند وظایف و تعهدات طرفین را به خوبی مشخص کند اما برای همین موضوع هم نیاز است که با دقت و وسواس عمل کنید و اینجاست که یک مشاور خوب نقش مهمی در به حداقل رساندن اختلاف‌هایی که ممکن است طولانی شود ایفا می‌کند.
 
در جلسه مشاوره چه چیز هایی بپرسیم؟
پیشنهاد میکنیم برای اطلاعاتی که به آسانی در گوگل وجود دارد وقت مشاوره نگیرید.  چک لیستی تهیه کنید و موضوعاتی را که قرار است در مورد آن بدانید را در گوگل جستجو کنید تا با ادبیات و اصطلاحات فنی طراحی سایت آشنا شوید. محدوده موضوعی و زمانبندی مشاوره را تا جایی که می‌توانید کوتاه و مشخص کنید و از بیان موضوعات غیر مرتبط مثلا در مورد کل تجارت الکترونیک یا سهام آمازون یا سرمایه‌گذاران دیجی‌کالا، ... پرهیز کنید
مستقیم به اصل موضوع مورد نیاز خودتان بپردازید. موضوع مورد نظر شما اگر راه‌اندازی سایت است کلی و باز به نظر میرسد. دقت کنید بسیاری از افراد در گوگل جستجو می‌کنند  مشاوره طراحی سایت . با شرکت ما تماس می‌گیرند، جلسه هماهنگ می‌کنند و همین ارتباط سایه سرآغاز همکاری‌های بلند‌ مدت فراوانی را ایجاد می‌کند. محدود کردن موضوع یعنی تمرکز کامل بر روی خواسته‌ها.

سئو کار

 سئو سایت

خدمات بهینه سازی و سئوی وبسایت
خدمات سئو سایت برای کسب و کار هایی که نیاز دارند خدمات و محصولات خود را به کاربران بیشتری نمایش دهند. سایت دیجیتال مارکتینگ آکادمی طراحان  تمام سئوی سایت شما را به بهینه ترین روش ممکن انجام می دهد
 
خدمات سئو چه کاربردی برای سایت شما دارد؟
خدمات سئو مجموع کارهایی هستند که معمولاً توسط یک یا چند متخصص از آژانس دیجیتال مارکتینگ به صاحبان کسب‌وکار ارائه می‌شود و به شرکت آن‌ها در افزایش بازدید سایت در گوگل کمک می‌کند. با سئو کردن سایت، کسب و کار شما در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ بیشتر دیده می‌شود.
 
امروزه 55 درصد از کسب‌وکارها، روی خدمات حرفه‌ای بهینه سازی و سئو سایت سرمایه گذاری می‌کنند.  هرچند قبل از اینکه شرکت شما روی سئو سایت تمرکز کند، پاسخ به این دو سوال بسیار مهم است: خدمات سئو سایت چیست و یک شرکت برای بهینه سازی سایت باید چه مواردی را دارا باشد؟
 
خوب، چرا سئو سایت شما برای کسب و کارتان مهم است؟
درصد بسیار زیادی از کاربران برای شروع کار خود در اینترنت جستجو می کنند. برای مثال برای خرید کادو، خدمات بهینه سازی سایت، آموزش سئو، برای تعمیر لوازم خانگی، برای خرید موبایل و خیلی از خدمات دیگر.
 
و سئوی سایت شما باعث می شود کاربران که در اینترنت خدمات و محصولات شما را جستجو می کنند به راحتی به شما برسند. 
 
تیم ما خدمات سئو را با جدیدترین الگوریتم های گوگل برای پروژه ها انجام می دهد، تا ترافیک و رتبه وبسایت شما را با روش های ارگانیک بالا ببرد
 
سئو چطور کار می کند؟
همه چیز از موتور های جستجو شروع می شود (مثل گوگل) هر موتور جستجو خزنده هایی دارد که با وارد شدن به سایت ها و جمع آوری اطلاعات لیست شده آنها را دسته بندی می کند. و بعد از آن الگوریتم های موتور های جستجو روی آن اطلاعات اعمال  و رتبه بندی روی سایت ها انجام می شود.
 
و اینجاست که بهینه سازی سایت (SEO) وارد عمل می شود. سئو باعث می شود که ما به موتور های جستجو بفهمانیم سایت شما در چه حوزه ای است و چه کاری انجام می دهد. و این یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ است که مشتریان را به سایت شما هدایت میکند.
 
اما یک نکته مهمی که وجود دارد این است که موتور های جستجو به صورت مرتب الگوریتم ها و روش های خود را آپدیت می کنند در  و این متخصص سئو است که باید با این آپدیت های جدید گوگل هماهنگ باشد و استراتژی ÷سایت را با همان روش جلو ببرد
 
 
سئوکار چیست؟
حالا که با واژه ی سئو و چیستی آن کمی آشنا شدید، آمادگی این را دارید که جواب سوال سئوکار چیست را بدانید! متخصص سئو یا سئوکار حرفه ای، شخصی است که دارای تجربه، دانش فنی و علمی، مهارت و … در زمینه بهینه سازی سایت است. در واقع این شخص قادر است بر اساس تکنیک هایی که بلد است و یا در یک دوره آموزش سئو آن ها را یاد گرفته است،  اقدام به بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو کند.
.

سئو سایت قالیشویی

 قاليشويي يكي از مشاغل با قدمت و پردرآمد در ايران، به خصوص در شهر هاي پر جمعيتي مانند تهران محسوب مي شود. در چند سال اخير به دليل ورود بسياري از كسب و كار ها به سمت فضاي اينترنت و سايت، مردم تمايل بيشتري پيدا كرده اند تا بسياري از فعاليت هاي خود را در فضاي مجازي انجام دهند. به همين دليل طراحي سايت قاليشويي براي اين كسب و كار بسيار لازم و ضروري مي باشد. اگر در مورد اينكه يك وب سايت داشته باشيد هنوز مردد هستيد و يا نمي دانيد براي داشتن يك وب سايت مجلل و شيك بايد از كجا شروع كنيد، با آكادمي طراحان همراه باشيد.

 
 
 
چرا به يك وب سايت قاليشويي نياز داريد؟
 
 
 
دلايل زيادي وجود دارد كه باعث شده بسياري از افراد در صنعت شستشوي فرش و موكت به سمت ايترنت حركت كنند كه در اين قسمت ما قصد داريم آن ها را براي شما بازگو كنيم.
 
عدم توانايي در شستشوي فرش در آپارتماندر كلان شهر هايي مانند تهران، بيشتر خانه ها آپارتماني هستند و مردم فضا و امكانات كافي براي شستن فرش هاي منازل خود را ندارند؛ به همين دليلي گرايش بيشتري دارند تا اين كار را به قاليشويي قابل اطمينان و معتبر بدهند تا در كمترين زمان، پايين ترين قيمت و بالا ترين كيفيت بتوانند اين كار را برايشان انجام دهند. در اين جاست كه وجود يك وب سايت باعث معرفي شما و خدماتتان به بهترين حالت به مشتريانتان مي باشد.
 
 
مشغله زياد مردم براي پيدا كردن يك قاليشويياز آنجايي كه مشغله هاي زيادي مانند كار، فعاليت هاي روزمره، خانه داري، فرزندان و … براي مردمان شهر هاي بزرگ وجود دارد، تمايل زيادي براي پيدا كردن يك قاليشويي مناسب در فضاي اينترنت دارند. اينجاست كه شما مي توانيد تعداد بسياري از اين مشتريان هدف را از طريق وب سايتتان جذب و درآمد خود را چند برابر كنيد.
 
 
آپشن ها سايت قاليشويي
 
 
امكانات و آپشن هايي كه در سايت هاي قاليشويي وجود دارد باعث ايجاد سهولت بسيار بالا در كار شما مي شود. ديگر نيازي نيست فردي را استخدام كنيد و پاسخگوي تلفن مشتريان باشد. شما مي توانيد از سيستم هاي بسيار پيشرفته و عالي در سايتتان استفاده كنيد تا ديگر نيازي به تماس نباشد و مشتريان بتوانند به راحتي درخواست شستشوي خود را ثبت كنند
.
 
بهينه سازي وبسايت و افزايش ورودي و جايگاه سايت در نتايج جستجوي گوگل با برنامه زماني توليد محتوا و تبليغات، لينك يك گوگل شما باشيد!

طراحی سایت فروشگاهی

 طراحی سایت فروشگاهی عالی = فروش عالی

با افزایش وب سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به این سبک سفارش، وب سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.
نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود. چنین طراحی سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت
 
دسترسی آسان و سریع به محصول در طراحی وب سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی را در نظر بگیرید که بازدید کننده نتواند به راحتی به محتوا آن دسترسی پیدا کند و یا جستجو قوی نداشته باشد. سردرگمی کاربر می تواند بر ذهنیت او نسبت به وب سایت و برند شما اثر منفی گذاشته و احتمال اینکه کاربر سایت شما را ترک کند نیز افزایش می یابد. بنابراین وب سایت فروشگاهی باید دارای ساختار استاندارد برای دسته بندی محصولات و سیستم جستجو کاربردی و خوب باشد.
اهمیت سیستم جستجو در وب سایت فروشگاهی شما به اندازه ای می باشد که اگر درست عمل نکند احتمال نارضایتی کاربر و در نتیجه ترک کردن سایت فروشگاهی را افزایش می دهد. در نتیجه نباید از جستجو های ساده استفاده شود و جستجو پیشرفته را باید اعمال نمود.
ثبت نام کاربر جهت خرید از وب سایت فروشگاهی
در ساخت سایت فروشگاهی یکی از قسمت های مهم و رایج، بخش مربوط به ثبت نام کاربر می باشد. در طراحی این بخش از سایت باید دقت شود که یک فرم بزرگ با داده های زیاد در مقابل کاربر قرار نگیرد. باید تعدادی اطلاعات محدود در بخش نهایی خرید از کاربر خواسته شود مانند: آدرس، تلفن و ...
همچنین می توان در مرحله ثبت نام تمامی اطلاعات را از کاربر درخواست نمود تا در مرحله خرید تنها چند فیلد قرار داده شود که امکان تغییر آن برای مشتریان فراهم باشد. بهتر است در فرم ها، اطلاعات را به صورت مرحله به مرحله دریافت کنید
 
یکی دیگر از مواردی که در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، بخش دیدگاه های مشتریان را فعال کنید...

طراحی سایت با قالب اماده

 چگونه می‌توانم از سایت و قالب آماده استفاده کنم؟

وبلاگ راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی
وقتی صحبت از طراحی سایت می‌شود اکثر افراد تصور می‌کنند که راه‌اندازی سایت کاری سخت و زمان‌بر است. مثلا به همسایه‌ام که مدرس زبان است گفتم چرا یک سایت آموزشی تاسیس نمی‌کنی؟ در جواب گفت که طراحی سایت سخت است و زمان زیادی هم ندارم که بخواهم روی سایتم کار کنم. افراد زیادی مثل همسایه‌ام هستند که دوست دارند سایت داشته باشند. اما چون طراحی سایت کار سختی است، هیچ وقت دنبالش نرفتند. می‌خواهم بگویم که راه‌های راحت‌تری هم برای طراحی سایت وجود دارد که به درد این افراد می‌خورد.
 
یکی از این راه‌ها استفاده از سایت یا قالب آماده است. اگر به دنبال راه‌اندازی سایت هستید احتمالا عبارت "سایت آماده" یا "قالب آماده" را زیاد در اینترنت دیده‌اید. خیلی از افرادی که قصد تاسیس سایت دارند از ما در مورد سایت و قالب آماده می‌پرسند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که مطلبی تهیه کنیم تا بیشتر با مفهوم و ویژگی‌های سایت و قالب آماده آشنا شوید.
 
سایت و قالب آماده چیست؟
اول از همه بگویم که سایت آماده و قالب آماده با هم فرق دارند. سایت آماده یعنی این که یک شرکت طراحی سایت به صورت اختصاصی سایتی را طراحی کرده و آن را به چند نفر می‌فروشد.
 
این روزها هزینه طراحی سایت اختصاصی آن‌قدر زیاد شده که فقط شرکت‌های خیلی بزرگ، با پشتوانه مالی فراوان قادر به تهیه آن هستند. همین مسئله باعث شده بازار طراحی سایت اختصاصی کمی کوچک‌تر و محدودتر از قبل شود. به همین دلیل برخی از شرکت‌های طراحی سایت تصمیم گرفتند سایت‌هایی را به صورت اختصاصی طراحی کنند و آن را با قیمت کمتر به چند نفر بفروشند.
 
آشنایی با اصطلاح سایت و قالب آماده
 
مثلا هزینه طراحی یک سایت فروشگاهی اختصاصی مثل دیجی کالا از 100 میلیون تومان شروع می‌شود. مطمئنا این هزینه برای هر کسب و کاری خیلی زیاد است و هرکسی قادر به خرید آن نیست. اما شرکت طراح، یک سایت با کدنویسی اختصاصی و مشابه دیجی کالا و با تمام امکانات تهیه می‌کند. بعد آن را با قیمت مناسب‌تری مثلا حدود 2 میلیون تومان برای فروش قرار می‌دهد. با این قیمت بدون شک افراد بیشتری قادر به خرید سایت هستند. به این نوع از سایت‌ها اصطلاحا سایت آماده می‌گویند.
 
اما قالب آماده قضیه‌اش متفاوت است. اگر برای ساخت سایت از سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس استفاده کنید، تعداد زیادی قالب رایگان و پولی برای آن پیدا می‌کنید. به این قالب‌ها که از قبل تهیه شده‌اند، قالب آماده گفته می‌شود. اما در کنار قالب آماده می‌توانید از یک شرکت طراحی سایت بخواهید که با توجه به سلیقه شما یک قالب اختصاصی برای سیستم مدیریت محتوای سایت‌تان تهیه کند. برای آشنایی بیشتر با انواع قالب‌ها می‌توانید مقاله «طراحی سایت؛ قالب آماده یا قالب اختصاصی؟» را مطالعه کنید.
 
پس باید بگوییم که سایت آماده در واقع شامل یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) اختصاصی به همراه قالب اختصاصی است که به چند نفر فروخته می‌شود. اما قالب آماده فقط یک قالب با طراحی اختصاصی است که برای سیستم مدیریت محتوای عمومی طراحی شده و به چند نفر فروخته می‌شود. به همین دلیل قیمت سایت آماده به مراتب بالاتر از قالب آماده است. برای اینکه بیشتر با سیستم مدیریت محتوا و انواع آن آشنا شوید بهتر است مقاله «هرآنچه باید در مورد سیستم مدیریت محتوا بدانید» را مطالعه کنید
 
طراحی سایت با قالب اماده چه مزایا و معایبی دارد
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد