قاليشويي يكي از مشاغل با قدمت و پردرآمد در ايران، به خصوص در شهر هاي پر جمعيتي مانند تهران محسوب مي شود. در چند سال اخير به دليل ورود بسياري از كسب و كار ها به سمت فضاي اينترنت و سايت، مردم تمايل بيشتري پيدا كرده اند تا بسياري از فعاليت هاي خود را در فضاي مجازي انجام دهند. به همين دليل طراحي سايت قاليشويي براي اين كسب و كار بسيار لازم و ضروري مي باشد. اگر در مورد اينكه يك وب سايت داشته باشيد هنوز مردد هستيد و يا نمي دانيد براي داشتن يك وب سايت مجلل و شيك بايد از كجا شروع كنيد، با آكادمي طراحان همراه باشيد.

 
 
 
چرا به يك وب سايت قاليشويي نياز داريد؟
 
 
 
دلايل زيادي وجود دارد كه باعث شده بسياري از افراد در صنعت شستشوي فرش و موكت به سمت ايترنت حركت كنند كه در اين قسمت ما قصد داريم آن ها را براي شما بازگو كنيم.
 
عدم توانايي در شستشوي فرش در آپارتماندر كلان شهر هايي مانند تهران، بيشتر خانه ها آپارتماني هستند و مردم فضا و امكانات كافي براي شستن فرش هاي منازل خود را ندارند؛ به همين دليلي گرايش بيشتري دارند تا اين كار را به قاليشويي قابل اطمينان و معتبر بدهند تا در كمترين زمان، پايين ترين قيمت و بالا ترين كيفيت بتوانند اين كار را برايشان انجام دهند. در اين جاست كه وجود يك وب سايت باعث معرفي شما و خدماتتان به بهترين حالت به مشتريانتان مي باشد.
 
 
مشغله زياد مردم براي پيدا كردن يك قاليشويياز آنجايي كه مشغله هاي زيادي مانند كار، فعاليت هاي روزمره، خانه داري، فرزندان و … براي مردمان شهر هاي بزرگ وجود دارد، تمايل زيادي براي پيدا كردن يك قاليشويي مناسب در فضاي اينترنت دارند. اينجاست كه شما مي توانيد تعداد بسياري از اين مشتريان هدف را از طريق وب سايتتان جذب و درآمد خود را چند برابر كنيد.
 
 
آپشن ها سايت قاليشويي
 
 
امكانات و آپشن هايي كه در سايت هاي قاليشويي وجود دارد باعث ايجاد سهولت بسيار بالا در كار شما مي شود. ديگر نيازي نيست فردي را استخدام كنيد و پاسخگوي تلفن مشتريان باشد. شما مي توانيد از سيستم هاي بسيار پيشرفته و عالي در سايتتان استفاده كنيد تا ديگر نيازي به تماس نباشد و مشتريان بتوانند به راحتي درخواست شستشوي خود را ثبت كنند
.
 
بهينه سازي وبسايت و افزايش ورودي و جايگاه سايت در نتايج جستجوي گوگل با برنامه زماني توليد محتوا و تبليغات، لينك يك گوگل شما باشيد!